May 31, 2008

Ada apa dengan typhus?

Abis gue, sekarang giliran my babe kena tipes. Kesian deh, udah 2 hari tiduran mulu. Mana mungkin udah tua kali yah, jadi lebih berasa apa gimana gitu.. sbb waktu gue kemaren badan gue ga seberapa panas dan ga pake nyeri/linu sendi2nya, tapi pas babe gue ini badannya lumayan panas (sampe 39 lebih) dan sendi2nya linu.. I hear him hissing with pain all the time :-(
My dad has been blessed with good health all his life, gue ampir ga pernah liat dia sakit, yah paling cuman flu2 doang, dan akhir2 ini vertigo, but that's it. Jadi gue kesian sekali liat dese terbaring sakit ga berdaya gini.
As for my mom, well, she has another patient in her hands right now. Before it's me, 2 weeks later it's my dad. Poor mom, she must've been so tired taking care both of us, cooking special meals, taking temps, giving medicine.. Hugs to you mom :-)
Mudah2an babeku cepet sembuh, so he can go back to his normal life.

No comments: